fredag 13 januari 2012

Eddie <3

Brukar vara Fredrik som sitter vid datorn men idag var det jag som inte kunde slita min :D
Kom ut med Eddie halv två haha, men lugnt och skönt var det, kunde utan problem släppa min lilla tosshund :)
Så fick han springa av sig lite!
Nu ligger jag i sängen men mobilen i högsta hugg, Fredrik sitter vid datorn och Eddie ligger sidan om mig.
Älskar mina två pojkar!

Längtar till det är dags för mig och Fredrik att flytta ihop, min drömprins, så lycklig att jag har fått dig <3

Förhållande utan bråk, är som voldka utan sprit - läste jag på en status på Facebook,

Gör inget för jag tycker ändå inte om voldka :P och våra bråk kommer, hans tålamod kan inte vara hur länge som helst :P men ja, det är bara att ta det som en kvinna ;)

Konstigt att man inte är trött, klockan är ändå halv tre på natten, men skitsamma, imorgon blir ännu en dag tillsammans i Eslöv, på måndag åker jag och Eddie hem igen :/

Nej ska nog se om jag kan dra med Fredrik ner i sängen nu ;)

Ha det underbart!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar